Täällä onkin ollut hiljaista. Aloitin kaksi viikkoa sitten työt ihan uudessa työpaikassa. Olen ollut 4 1/2 vuotta kotona lasten kanssa joten työssäkäynti tuntui aluksi aika, miten sen nyt sanoisin, jännittävältä. Mutta todella hyvin olen viihtynyt ja pojat ovat saaneet olla kotona iskän kanssa nyt kun sillä on kesälomaa.

Joitain kuvia minulla on kuvagalleriassa joten muutama päivitys on tulossa kunhan ehdin. Sitten päivityksiä tulee nyt kesän aikana varmaan aika satunnaisesti mutta eiköhän tuo syksy sitten tuo tullessaan uusia voimia (ja enemmän aikaa) bloggailuun. =)
Olen myös ilmoittautunut mukaan syksyn Sny:hyn ja sitä odotan innolla.

637183.jpg

Paneroidut kuhafileet ovat tosi helppoja valmistaa ja maistuvat ihanilta esimerkiksi uusien pottujen, kermaviilikastikkeen ja salaatin kanssa.
Ensin tein fileet täysin ruodottomiksi kuten tässä. Sitten tein täysleivityksen fileille, eli pyöritin niitä ensin vehnäjauhoissa, sitten kananmunassa (riko kananmunan rakenne) ja lopuksi korppujauhoissa joihin olin lisännyt suolaa ja pippuria. Sitten paistoin fileet kypsiksi pannulla voissa. Hieman sotkuista hommaa mutta helppoa ja maukasta se taatusti on. =)