
Tässä minun ET-kassini Novitan ruskeasta Bambu langasta. Lankaa kului 160 g ja virkkuukoukku oli nro 3. Tästä tykkään kovasti, kassi on todella käytännöllinen, pysyy hyvin olalla ja tuntuu hyvältä. Ihanaa kun joskus on oikein tyytyväinen! ;-)
keskiviikko, 8. elokuu 2007

Tavallinen perheenäiti (perheeseen kuuluu neljä poikaa (-03, -05, -08, -09), mies ja seitsemän hännänheiluttajaa) kokkaa ja leipoo silloin tällöin. Tänne olisi tarkoitus kerätä meidän arkiruokien reseptejä (kuvien kanssa) ja tietysti leivonnaiset ja muut. =)
Haluatko lähettää minulle sähköpostia?
[email protected]
Grilliruoat ja lisukkeet Jauheliharuoat Juomat Jälkiruoat Kalaruoat Kanaruoat Kasvisruoat Keitot Kestovaipat Kissat Kuivakakut Käsityöt Liharuoat Makeat leivonnaiset Makkararuoat Muut liharuoat Pikkusuolaiset Puurot ja kiisselit Pääsiäinen Riistaruoat Salaatit Sieniasiaa Sämpylät ja leivät Täytekakut Yleinen